preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kvaternika Rakovica

Login

 

Psihološku savjetodavnu pomoć možete pronaći u
OBITELJSKOM CENTRU KARLOVAC
https://www.obiteljski.hr/
Kontakt telefoni: 
047/411-446 
099/30 68 526
e-mail
oc-karlovac@obiteljski.hr
VOZNI RED

KADA ZVONO ZVONI

UDŽBENICI

Klikom na sliku iznad otvarit će se video "Što činiti u slučaju potresa?". Pogledajte!

Klikom na sliku iznad otvarit će se video "Što činiti u slučaju požara?". Pogledajte!

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

CarNet RSS
Korisni linkovi
KALENDAR RADA

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 11. 2013.

Ukupno: 249741
Ovaj mjesec: 1399
Ovaj tjedan: 541
Danas: 21
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Anketni upitnici učenika predmetna nastave i roditelja o radnim navikama učenika
Autor: Tajana Lukač, 1. 2. 2023.

Posljednji tjedan nastave 1. polugodišta stručna suradnica pedagoginja provela je istraživanje s učenicima predmetne nastave i njihovim roditeljima ispitujući putem anketnih upitnika radne navike naših učenika. 

 


U istraživanju su sudjelovala 73 učenika (44 učenice i 29 učenika) i 61 roditelj (53 majke i 8 očeva).

Učenicima i roditeljima bile su ponuđene tvrdnje koje utječu na radne navike učenika, a za koje su trebali iznijeti da li se s tim ne slažu, ne slažu ili su neodlučni.

Najveći stupanj neslaganja kod učenika je u tvrdnji da im roditelji dopuštaju da izbjegavaju odgovornost - 49 (68.1%) učenika i 41 (68.3%) roditelj.

Najveći stupanj neodlučnosti je u tvrdnji o tome da li ih roditelji bezuvjetno prihvaćaju - 37 (50.7%) učenika te 2 (3.3%) roditelja.

Stupanj slaganja učenika i roditelja najviše se ističe u sljedeće tri tvrdnje: roditelji odmah reagiraju kada se počnem neprikladno ponašati - 54 (75%) učenika i 56 (91.8%) roditelja, roditelji me ohrabruju - 50 (71.4%) učenika i 58 (96.7%) roditelja te roditelji pohvaljuju moj trud - 46 (63%) učenika i 57 (93.4%) roditelja.

Također, ispitivali su se parametri vezani za bolju koncentraciju učenika i domaće zadaće te vrijeme koje provedu učeći s roditeljima, kao i tko ih od roditelja najčešće pohvaljuje i koji su načini na koji ih pohvaljuju za rad i trud.

Vrijeme koje učenici provedu učeći s roditeljima je u najvećoj mjeri na dnevnoj bazi 0 minuta (53 učenika i 24 roditelja), tjednoj bazi 0 minuta (48 učenika i 22 roditelja) i mjesečnoj bazi 0 minuta (41 učenik i 31 roditelj).

Vezano uz pohvale, učenike 5. razreda najviše pohvaljuju oba roditelja, učenike 6. razreda otac, učenike 7. razreda oboje roditelja te učenike 8. razreda najčešće pohvaljuje majka.

Najčešći način na koji roditelji pohvaljuju učenike za rad i trud su riječi (42 učenika i 43 roditelja), nagrade (23 učenika i 29 roditelja) i izleti (4 učenika i 3 roditelja).

Kao zaključak, na sjednicama Učiteljskog vijeća, Vijeća učenika i Vijeća roditelja naglašeno je da svaki oblik roditeljske uključenosti povećava motivaciju za učenje, rad i bavljenje školskim obvezama kod učenika, te da učenici čiji roditelji pokazuju interes za njihovo učenje i rad postižu bolje rezultate i traže dodatne izvore znanja.

Također, provedeno istraživanje poslužit će nam kao svojevrsna nit vodilja za
širok dijapazon aktera (učenike, učitelje i roditelje) koji moraju ići u smjeru afirmacije radnih navika učenika, ali će se i nadograđivati daljnjim istraživanjima. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju